Monday, January 10, 2011




Oi ,appi pole juba ammu käindd !!viimane sissekanne oli novembris !! OK,ega ma suur midagi teinud ei ole aga ühteist on ka!!kõigepealt ma pidasin ära jõulud ja siis uue aasta !!jõuluks sain igast asju mida ma tahtsin ja uueks aastaks tahtsin fotokat aga see mis tahtsin oli ikkagi luts!
Alguses mõtlesin ,et lasen isal endale fotoka osta ,et siis hakkan vaikselt fotogrraafiaga tegelema aga ei taht enam ka seda fotokat !!








Nüüd käisime emaga vaatamas saapaid mulle !!Lõpuks saime saapad mingid musta ja halliga talvekad aga me emaga nägime nii ilusaid helepruune saapaid ,et ostsime need ka sügiseks ära !!2200.- olid aga mulle meeldisid need ja see on põhiline!

Siis veetsin aega KATAGA keda pole ka 100 aastat näinud !!!Olime õues käisime mingis uues võileiva kohvikus kus oli äärmiselt tore!!Kinkisin katale kõrvarõngad mis läksid tema spordialaga hästi kokku !!NB!kata sa helista mulle ja ütle kas need meeldisid!!???PALUN
Vahepeal nüüd läksin uude kooli ka (Tallinna pelgulinna gümnaasiumisse)üldjuhul on inimesed toredad ja sõbralikud !klass on ka normaalne natuke läheb ainult aega kooliga tutvumiseks!!

No comments:

Post a Comment